Monteur KwikFit komt persoonlijk langs met “KwikFit aan Huis”

251716 pieter%20bikker%20(l)%20en%20monteur 789f77 large 1498133019

Haal- en brengservice voor auto-onderhoud is niet nieuw, maar wel als dit wordt gedaan door de monteur die ook aan de auto gaat werken. En dát is precies de essentie van de nieuwe service KwikFit aan Huis: de KwikFit monteur komt persoonlijk bij de klant de auto ophalen en levert deze na de werkzaamheden zelf weer af.

 

In het afgelopen halfjaar heeft KwikFit het concept tijdens een pilot uitvoerig getest. De positieve klantreacties tijdens deze pilot geven nu de doorslag om de service verder uit te rollen. “Wij hebben gemerkt dat onze klanten het persoonlijke contact met de monteur erg waarderen. Dit werkt naar twee kanten zeer positief: enerzijds geeft het de klant vertrouwen, anderzijds zorgt het voor nog meer betrokkenheid bij de monteur,” aldus Pieter Bikker, Director KwikFit Zakelijk.

 

Naast de algemene diploma`s zoals 1e Autotechnicus, APK-keurmeester of airco krijgen de KwikFit monteurs met grote regelmaat extra trainingen in de nieuwste technieken. De KwikFit aan Huis monteur is dus gecertificeerd en gespecialiseerd en werkt dagelijks met de nieuwste technieken aan moderne auto’s. Bijkomend voordeel van KwikFit aan Huis is dat er zowel voor als na de onderhoudsbeurt een uitgebreide proefrit plaatsvindt bij het halen en brengen van de auto. De KwikFit aan Huis monteur komt met een Smart naar de klant toe, welke optioneel als vervangende auto kan worden gebruikt. Ook extra service zoals wassen en uitzuigen van de auto kan worden opgenomen in de dienstverlening.  

 

Klanten van KwikFit kunnen kiezen voor de KwikFit merkbeurt waarbij het onderhoud wordt uitgevoerd volgens de fabrieksspecificaties waardoor de garantie behouden blijft. Bikker licht toe: “Met de KwikFit merkbeurt hebben wij origineel auto-onderhoud transparant gemaakt. Met KwikFit aan Huis voegen wij daar een unieke persoonlijke service aan toe. Dat is dus service waar je blij van wordt.”

 

In eerste instantie richt KwikFit aan Huis zich op zakelijke rijders, maar op termijn zal de service ook voor particuliere klanten beschikbaar zijn.

Download PDF
Download PDF
Over Kwik Fit

Ruim 30 jaar na de vestiging van KwikFit in Nederland is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke autoserviceketen van Europa met 1.200 servicepunten en 9.000 medewerkers. De vakkundige medewerkers van KwikFit helpen graag elke klant weer snel en veilig op weg; of het nu gaat om het wisselen van autobanden, APK, groot en klein onderhoud, airco of ruitreparatie en -vervanging. Alle activiteiten in Nederland worden aangestuurd vanuit het hoofdkantoor in Harderwijk. Nederland telt momenteel 176 KwikFit vestigingen en dit aantal neemt nog steeds toe. In het Verenigd Koninkrijk wordt eveneens gewerkt onder de naam KwikFit. KwikFit maakt onderdeel uit van het Japanse ITOCHU Corporation. Kijk voor meer informatie op www.kwik-fit.nl